Total Pageviews

Saturday 3 November 2012

Lend me your shoulder

Astaghfirullahal'azim...
Seriously, i need someone to talk to. But, i can't. :(
Can somebody lend me your shoulder, please?
Ah, confirm la aku taknak bebankan orang lain dengan hal aku kan? 
Tak ngapela wahai Dewi. Allah kan ada.
InsyaAllah, Allah akan permudahkan urusanmu.

Entahlah malam ni aku rasa sangat 'kehilangan' walaupun hakikatnya takde barang yang hilang or whatsoever ! 
Tapi, suatu perkara yang sangat mengganggu fikiranlah. 
Automatik, telah memuatkan aku sangat kecewa + sedih + nak menagis jika benda tu betul-betul akan berlaku.
Hanya pada Allah, aku memohom pertolongan. 
Semoga Allah memudahkan urusanku, menjauhi aku daripada kesedihan dan kecemasan serta jauhi aku daripada bala bencana. Ameen.




No comments:

Post a Comment