Total Pageviews

Monday 22 October 2012

Aku dah balik !!

Asalamualaikum...w.b.t..
Hello brothers and sisters.  ♥

Syukur Alhamdulillah dipanjatkan kepada Ilahi yang masih memberikan kesempatan kita untuk terus bernafas di atas muka bumi-Nya ini. Semoga Allah merahmati dan melindungi kita semua. Amin Ya Rabb.
Aku dah balik !! ☺ Alhamdulillah, saya dah sampai kat kampung dua hari lepas. Tapi, belum ada masa nak kemaskini blog. Nak post new entry lagi la xde semangat! Penat pun tak habis lagi kot. Hehe. Baiklah, saya rasa sangat BERSYUKUR dan HAPPY, majlis konvokesyen saya di UTM hari tu dah selesai dengan seribu satu kenangan yang indah walaupun sangat PENAT! Haha. Seriously, tak dapat nak dibayangkan dengan kata-kata, penat yang teramat sangat. Sampai balik Sarawak pun masih terasa penatnya. Tapi, tak ngapelah, kan? Sekali seumur hidup, takpe la kot. Hehe.

Ceghita pasal vacation to Johor ~ Negeri Sembilan kat another entry la keyh. ☺

With Bapak, Mak and Nurin (niece) ~


No comments:

Post a Comment