Total Pageviews

Tuesday 30 October 2012

Bukan tak sayang



Teringat lagi text dari beliau semalam.
"Bukan tak sayang, tapi..."

Ya Allah, berilah petunjuk untuk aku membuat keputusan yang terbaik buat diriku dan dirinya. Aminn Ya Rabb.
Satu kesimpulan yang boleh aku buat daripada 'texting' semalam ialah masih ada harapan. Tapi, aku memang taknak berharap sangat. Biar Allah yang tentukan semuanya. Kalu dia jodoh aku, by hook or by crook mesti dia untuk aku nanti kan?
Selepas hampir setahun lost contact, then sekarang macam dah ok balik. Emm, entahlah. Taknak komen la. Tunggu dan lihat kesungguhan beliau lepas ni (kena uji dulu). Hehe. (っ◕‿◕)っ ♥

"Ya Allah,
Jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya pedaMu,
Agar bertambah kekuatan ku untuk mencintaiMu. Amin."

No comments:

Post a Comment