Total Pageviews

Monday 17 September 2012

Alhamdulillah

Syukur Alhamdulillah. Allah telah meminjamkan seorang hambaNya untuk aku memberikan aku semangat dan motivasi. Yup, I felt much better and stronger now! :)
Aku tau Allah yang hadirkan dia seketika, even secara tak sengaja talk, text and meet kat facebook aku. Actually, he is my senior masa sekolah kat Kolej Tun Datu Tuanku Haji Bujang, Miri dulu. Dia telah berikan aku semangat untuk meneruskan cita-citaku untuk menuntut ilmu Allah dalam peringkat yang lebih tinggi.

Aku percaya dengan rezeki Allah. InsyaAllah, aku harus bersabar untuk meneruskan cita-cita tersebut. Walaupun banyak dugaan yang aku harus tempuhi. Kesukaran yang berperingkat-peringkat. Mungkin masanya belum tiba sekarang. Allah lebih tahu yang terbaik untuk hambaNya. Walaupun kegagalan untuk penempatan UPU bagi sesi 2012/2013 aku tak berjaya. Tapi, aku tak pernah give up untuk tetap menyambung pelajaran dalam peringkat ijazah. Semoga Allah mengabulkan permintaan tersebut. Ameen.

By the way, next month is my BIG DAYS !! Hehe. Selepas 3 tahun berjuang untuk kursus Management Technology (Twinning Program UTM) di kampus Technology College Sarawak (TCS), Kuching; maka InsyaAllah akan berlangsung majlis konvokesyen untuk aku dan member-member yang lain. InsyaAllah, next month akan fly to Skudai, Johor. Can't wait!


No comments:

Post a Comment